četrtek, 8. oktober 2020

SEŠTEVAMO IN ODŠTEVAMO

 V 1.razredu se učenci spoznajo s pojmoma seštevanje in odštevanje. Na Pinterestu sem našla zanimivo idejo in jo malce prilagodila. Nekaterim učencem sta ta dva pojma včasih težko razumljiva. S konkretnimi pripomočki pa ju kaj hitro razumejo in razlikujejo.



Za izdelavo potrebujemo dve škatli od čevljev. Ena naj bo večja (npr. od otroških škornjev), druga pa manjša (npr. od balerink). Poleg tega potrebujemo še barvni karton, akrilne barve, dva tulca toaletnega papirja, črne samolepilne nalepke ter 10 žogic za namizni tenis.
Na večjo škatlo nalepimo dva tulca ter med njiju postavimo znak plus. Na spodnjo škatlo pa znak je enako. Na nalepki napišemo števila. Za dani prikaz tako v lev tulec vržemo dve žogici, v desnega pa eno. Učenec prešteje koliko žogic je skupaj v škatli z znakom je enako.
Pri oštevanju pa potrebujemo manjšo škatlo (uporabimo kar isto kot pri seštevanju, le da jo obrnemo na glavo). Na spodnji strani izrežemo 10 lukenj, ki naj bodo malce manjše kot žogice, da takoj ne padejo v škatlo. Na škatli naj bo znak minus med dvema nalepkama. Na nalepki napišemo števila. Za dani prikaz tako nastavimo 4 kroglice ter nato eno s kladivcem potolčemo, da pade v luknjico. Koliko žogic je še ostalo?


Ni komentarjev:

Objavite komentar