četrtek, 8. oktober 2020

ČRKOVNI VRTILJAK

 Pred dvema letoma je bila ena od najpopularnejših igrač v našem razredu fidget spinner. Zato sem se odločila, da bo uporabljen tudi pri eni od  didaktičnih iger. Spinnerje je prijazno v šolo nosila ena od sodelavk, zato sem si dva izposodila in nastal je črkovni vrtiljak. 



Ker smo učitelji ekološko naravnani, drugače nas močno boli denarnica, je tudi črkovni vrtiljak narejen iz materialov, ki sem jih našla doma in bi v nasprotnem primeru romali na odpad. Podloga je narejena iz vezane plošče. Pobarvala sem jo z akrilnimi barvami in narisala nekaj okraskov. Kaj drugega kot čebelice. Na zameške od mleka sem zapisala vse črke abecede in jih prilepila v krogu na podlago. Najbolje je lepiti s tekočim univerzalnim lepilom. Na sredino sem prilepila fidget spinnerja in na en del dodala plastično palčko od kave ter manjši kartonček trikotne oblike, da sem dobila puščico.
Učenec spinnerja zavrti in na črko, kjer se ustavi puščica, pove besedo ali pa v razredu/v košari poišče predmet, ki ima to črko/glas na začetku/na koncu ali na sredini. Odvisno kakšno pravilo postavimo in kaj urimo. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar