torek, 28. april 2015

UPORABLJATE?

Rada bi dobila kakšen povratni odgovor, če so vam igre, ki so tule objavljene v pomoč. Bi kaj spremenile? Kaj dodale? Kakšen je odziv pri igranju iger s strani vaših učencev? Imate tudi ve kakšno zanimivo igro, ki bi jo lahko tule delile z ostalimi?

Prosim, prosim, prosim ... za komentarje. Hvala.

3 komentarji:

  1. Pozdravljena, 5ra!
    Rada bi se ti zahvalila za vse te igre in vaje in drugo. Če nam pride prav? Ma, res je super, da so te stvari zbrane na enem koncu. Hvala še enkrat! Hvaležna

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za vse ideje... Čudovita oseba si.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem se že nekajkrat znašla na tvojem blogu. Delam v Kranjskih vrtcih in letos imamo prednostno nalogo predopismenjevanje. Igre, vaje, naloge, primeri iz praks so mi dale nove ideje in na plano priklicale stare, na katere sem že pozabila.
    Še posebej so mi všeč opisi s slikami ali fotografijami, tako si hitreje ustvarim podobo aktivnosti, saj sem tiste vrste človek, ki se hitro zgubi med pisanimi besedami.

    Hvala, ker deliš :) Damijana

    OdgovoriIzbriši