Gibalne, socialne, matematične, jezikovne, glasbene, likovne didaktične igre primerne predvsem za 1. in 2.razred.
četrtek, 8. oktober 2020
ABECEDNI ČEBELNJAK
VSE NAJBOLJŠE ZA TE ...
BRALKO
V 2.razredu dajem velik poudarek branju. Vsako jutro, ko se prične pouk in učencem pregledujem domačo nalogo, oni vzamejo iz torbe ali razredne knjižnice knjigo in berejo vsaj 5 minut. Tako se umirijo in lahko pričnemo potem s šolskim delom. Vsak dan naj bi brali tudi doma. Beremo knjige za bralno značko. V podaljšanem bivanju gredo vsak teden v knjižnico. Skupaj gremo v šolsko knjižnico tudi v času pouka. Obiščemo pa tudi krajevno knjižnico, ki je od šole oddaljena manj kot 100 korakov. Velikokrat jim prebrem tudi kakšno pravljico kar tako, za lep dan, ker sem našla kakšno zanimivo slikanico. Beremo na deževen dan, ker ne moremo ven na igrišče.
Pri branju pa nas spodbuja naš Bralko. Bralko je knjižni črv, ki učencem učenje branja naredi lažje, kasneje pa tudi zabavno. Bralkota učenci prvič spoznajo že v 1.razred na dnevu dejavnosti S črkami na pot, saj jih on popelje skozi vse zanimive naloge.
Več o tem dnevu pa si lahko preberete v eni od predhodnih objav.
ZMOREM
Vsak od nas kdaj potrebuje kakšno spodbudno, motivacijsko besedo in tako se je porodila ideja, da učencem ob začetku šolskega leta pripravim majhno presenečenje. Že na morju sem na plaži nabrala majhne kamenčke. Doma sem na njih napisala besedo zmorem z vodoodpornim flomastrom. Kamenčke sem stresla v čarobno vrečko. Na prvi šolski dan, ko smo se z učenci zopet srečali po poletnih počitnicah, sem jim povedala, da sem tudi v času svojega dopusta mislila na njih.
Učenci so nato iz čarobne vrečke vzeli vsak po en kamenček. Povedali sem jim, da ko jim bo hudo, ko ne bodo vedeli kako naprej, ko ne bodo verjeli vase... naj pogledajo kamenček in si rečejo, da zmorejo. Kamenček so večinoma nato dali v puščico, nekateri v žep, nekateri pa doma na pisalno mizo, kjer pišejo domačo nalogo.
POZDRAVČEK PO DOOOOLGEEEM ČASU
Ojoj, koliko časa je že minilo od takrat, ko sem se vam zadnjič oglasila. V tem šolskem letu sem po 14 letih malce izpregla in tako bom imela sedaj več časa za objave, saj imam oddelek podaljšanega bivanja. Bo pa žal nastalo manj učnih pripomočkov, a hkrati bo več objav ugank, pesmi, socialnih in drugih iger.
Nekaj današnjih objav je iz preteklega šolskega leta. Žal le do marca, saj nam je potem tale gospa Korona zaukazala, da učnih pripomočkov ne smemo deliti, se jih dotikati, jih uporabljati ... Učni pripomočki v moji omari so tako žalostno samevali in se konec šolskega leta preselili na podstrešje, kjer čakajo na naslednje šolsko leto, ko bom, upam da, spet skočila v prvi razred.
nedelja, 4. februar 2018
DESETICE IN ENICE
Npr.
1. Učenec vrže dve kocki hkrati. Na eni so desetice, na drugi enice. Sestavi število ter ga prebere.
2. Eden vrže obe kocki, pove koliko je desetic in koliko enic, drugi pa pove število.
3. Dano število nato tretji učenec pokaže na stotičnem kvadratu.
4. Dano število zapišejo z besedo.
5. Skupine po 4. Vsak vrže kocki ter si zapiše dobljeno število. Primerjajo dobljena števila med seboj. Tisti, ki je dobil največje število, dobi točko (žetonček/ si nariše zvezdico...). Nato sledi naslednji krog.
... Idej je še veliko. Naj vam tudi učenci predlagajo kaj bi lahko počeli s kockami.